2 berichten.
Meirlevede Martin en Houtteman Kathelijne
uit
Brugge
schreef op woensdag 19 mei 2021
om
14:16
Onze innige deelneming bij het heengaan van jullie mama
Martin en Kathelijne
Ethel De Meyer
uit
De Royaertstraat 6 - 8600 Diksmuide
schreef op dinsdag 18 mei 2021
om
10:43
Joseph, Geert, Lieve, Kathleen en familie,
Ik zal moeke altijd herinneren als een hele lieve, warme vrouw.
Tijdens mijn wekelijkse afspraak hebben we veel gelachen, gebabbeld en ze was ook een luisterend oor in
mijn geval. Al wat ik deed of vroeg was altijd goed voor haar en ze was ozo dankbaar.
Edith was een 2de mama voor mij. ❤️
Ik zal haar echt missen ....🥲
Mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Ethel, Dominique en Amber