33 berichten.
Fernand en Christel De Cloedt-Verstraete
uit
Koolkerke
schreef op maandag 8 juni 2026
om
08:47
Beste overbuur,
Je bent zo plots gestorven dat het nog steeds onwezenlijk aanvoelt. Het doet raar je wagen te zien staan maar te beseffen dat jij er niet meer bent.. Het doet verdriet te weten dat we geen babbeltje meer kunnen slaan of even kunnen zwaaien. Beste familie afscheid moeten nemen van wie je lief hebt doet zoveel pijn. We sturen jullie veel warmte en troost toe in deze moeilijke tijd. Koester de mooie herinneringen!
Iris Vandromme
uit
Koolkerke
schreef op donderdag 4 juni 2026
om
12:47
Beste overbuur,
Het is vreemd om de voordeur open te trekken en een leeg terras te zien… om jou niet te zien.
Geen enthousiaste zwaai, geen Max, geen jij, onze babbels op straat… tis te vroeg dat je bent gegaan Patrick. Vanaf nu zwaai ik eens naar boven en hoop ik dat je ergens weet dat we je gaan missen.
Iris
Van Robaeys Frederique
uit
Kortemark
schreef op donderdag 4 juni 2026
om
09:15
Beste familie,
In deze droevige tijden wens ik jullie de moed om verder te gaan. Probeer te genieten van het leven met Patrick en de mooie beleefde momenten samen met hem in jullie geheugen.
Veel sterkte,
Frederique en kinderen
Coppejans marijke
uit
Varsenare
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
21:44
Woorden schieten tekort bij zo’n onverwacht verlies . Ik koester de mooie herinneringen die we samen hebben gedeeld en zal Patrick altijd in mijn gedachten meedragen als een warm en bijzondere man . Mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Justin , Emely en de ganse familie
Suzanne Linthout, Isabellen en Nathalie Buyse
uit
Brugge
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
18:25
We wensen jullie veel liefde, kracht en licht toe. Koester de mooie herinneringen waaruit jullie troost en steun kunnen halen.
Liefs Suzanne,Isabelle en Nathalie
Familie Felix Vanhullebus
uit
Oedelem
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
17:37
Oprechte deelneming bij het overlijden van jullie dierbare 💫
Filip en Mia Herbots-Goedhuys
uit
Knokke-Heist
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
17:22
Onze oprechte en innige deelneming bij het verlies van je papa.
De korte contacten die wij gehad hebben, zullen ons altijd bijblijven als een mooi moment.
Veel sterkte voor jullie en de familie.
Filip en Mia
Suzanne Linthout
uit
Brugge
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
16:24
Onze oprechte deelneming bij het overlijden van Patrick.We blijven hem he
rinneren als de lieve vriendelijke man die hij was.Veel sterkte aan Emily,Justin en hun familie.
Suzanne,Nathalie ,Isasbelle en familie.
Kantoor Carette
uit
Torhout
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
16:19
Heel veel sterkte met dit onverwachte verlies. Wij hopen dat de mooie herinneringen jullie steun mogen geven.
Kantoor Carette
Dirk, Elke & Tini
Martine De Pachter
uit
Brugge
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
11:51
Beste buur,wat doet het raar bij het thuiskomen een simpele zwaai effekes over alledaagse dingen praten we zullen het nog gewend moeten worden .Het ga je goed daarboven in je nieuwe stekje.
Veel moed en sterkte voor je familie en vrienden in deze moeilijke tijd
Liefs Martine
Dominique LANNOO/ Axel Debruyne
uit
Houthulst
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
09:59
Oprechte Deelneming
Sterkte aan allen die Patrick omringde .
Vanwege de ganse familie Debruyne /Lannoo
Linda Defreyne
uit
Oedelemsestwg 20 8340 Sijsele- Damme
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
09:22
Mijn oprechte deelneming , heel veel sterkte !
Mvg Linda Defreyne
frank de poorter
uit
roeselare
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
08:02
Onze oprechte deelneming.
Wij wensen u allen veel sterkte toe.
Een zeer triestig verhaal. Woorden te kort.
Groeten
Frank De Poorter
Dries & Annelies Jonckheere - De Grande
uit
Wingene
schreef op woensdag 3 juni 2026
om
07:41
We wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke periode.
Koester de mooie momenten die jullie samen hadden.
we denken aan jullie 💕
Pardo Dirk
uit
Baron Ruzettelaan 349
schreef op maandag 1 juni 2026
om
18:51
Innige deelneming deelneming en veel sterkte ! Sandra en Dirk
Patricia Van Cappel
uit
Brugge
schreef op maandag 1 juni 2026
om
18:35
Verschrikkelijk, niet te geloven ....... Patrick was een mooie mens. Sterkte in deze moeilijke dagen.
François Dewaegenaere
uit
Tongeren
schreef op maandag 1 juni 2026
om
16:33
Geachte familie, mijn deelneming bij het overgaan van Patrick. Ik kende Patrick van enkele jaren bij de Frères of Broeders Xaverianen in Brugge. Later bij de zeemacht waar hij onze kok aan boord was en wij reisden enkele dagen samen naar Kallo. We zagen mekaar sporadisch maar bleven goeie kennissen. Ik ben echt geschrokken. Veel sterkte. François Dewaegenaere
Kurt Katia Carels
uit
Brugge
schreef op maandag 1 juni 2026
om
12:08
Innige. Deelneming
Kurt & Katia
Van Dromme Thierry
uit
Damme
schreef op maandag 1 juni 2026
om
09:35
Onze oprechte deelneming woorden schieten te kort wat ik vanuit mijn hart wil meegeven Thierry en Marleen
Kurt Katia Carels
uit
Brugge
schreef op maandag 1 juni 2026
om
08:33
Innige. Deelneming
Kurt & Katia
verbeke thierry
uit
Brugge
schreef op maandag 1 juni 2026
om
05:56
oprechte deelneming , Verbeke Wesley - Verbeke Thierry
Lantsoght Peter
uit
Brugge
schreef op zondag 31 mei 2026
om
13:08
Mijn oprechte deelneming, hij was een fijne man en kok en heb mooie herinneringen met hem
Karen Vyncke
uit
Damme
schreef op zondag 31 mei 2026
om
12:09
Onze oprechte deelneming aan de familie en allen die Patrick hebben gekend . Veel sterke
Davy en Karen Rahier-vyncke
Vandevannet lieven-de blauwere isabelle
uit
Ruddervoorde
schreef op zondag 31 mei 2026
om
10:57
Innige deelneming, veel sterkte .
Dirk Joye
uit
Veurne
schreef op zondag 31 mei 2026
om
10:53
Beste Justin en familie
Mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je vader en familielid.
Dirk Joye
Oud-leraar HK
Van robaeys dominique
uit
Snellegem
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
20:12
Onze oprechte innige deelneming.
Veel sterkte.
Sorry we kunnen er niet zijn daar we ih buitenland zijn.
Dominique van robaeys en dirk vermeulen.
Peter Pollet
uit
Veldegem
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
18:08
Beste familie,
Wij hebben jullie papa leren kennen in de Kine te Veldegem.
Papa was een zeer aangename en lieve man en we zijn blij om hem te hebben gekend. We waren verrast bij het horen van zijn overlijden.
We wensen jullie oprecht veel sterkte en mooie herinneringen.
Peter en Martine Pollet
Kinesitherapie
DANNY AR POELVOORDE
uit
BRUGGE
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
18:04
mijn deelneming aan de familie.
DANNY AR POELVOORDE
uit
BRUGGE
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
18:04
mijn deelneming aan de familie.
Van haecke Alain
uit
Klinkestraat 1 Meerkerke
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
16:01
Mijn oprechte deelneming met het verlies, Patrick we zien elkaar weer aan de overkant 🥰😘🍻🏹
Van haecke Alain
uit
Klinkestraat 1 Meerkerke
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
16:01
Mijn oprechte deelneming met het verlies, Patrick we zien elkaar weer aan de overkant 🥰😘🍻🏹
Hans Meeuws
uit
Koolkerke
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
15:23
Wij wensen zijn familie, vrienden en allen die hem dierbaar waren veel sterkte, kracht en troost toe in deze moeilijke periode.
Vanwege Hans en Kathleen.
Loose Moniek
uit
Koolkerke
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
12:53
Patrick, onlangs stonden we nog te praten tegen elkaar, je voelde je niet zo goed. En zie, nu ben je er niet meer. Een goedendag voor mijn overgebuur Zal er nooit meer zijn. Wij vergeten je echter niet. Dag Patrick, een laatste groet voor jou aan die verre overkant. Moniek en Marcel.