Godelieve Van Campenhout

Geboren op 13 juni 1934

te De Klinge

Overleden op 23 mei 2026

te Brugge

Wij nemen afscheid rond de urne van Godelieve
op maandag 1 juni 2026 om 10.30 uur
in de Abdijkerk Sint-Pietersabdij Steenbrugge,
Baron Ruzettelaan 433 te Assebroek.

Bloemen bestellen kan tot
29 mei 2026

Rouwbetuiging

Hieronder kan u een rouwbetuiging plaatsen, wij zorgen ervoor dat de familie deze ook te zien krijgt.

Schrijf een nieuwe rouwbetuiging

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd. Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 2600:1f28:365:80b0:a1af:6b1b:3a81:4ad2 op. Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben. We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
18 berichten.
Van Nevel & ongenae uit Wantestraat 29 schreef op dinsdag 2 juni 2026 om 11:49
Godelieve
Rust zacht.
Veel sterkte aan de familie.
Godelieve in het wooncentrum hadden we altijd een leuke babbel en je was altijd blij dat je de zaterdag mocht bij ons aan tafel zitten .
Veel gelachen je was een leuke dame.
Conny & Patrick.❤️
Van de Voorde Rudi-De Pauw Marleen schreef op maandag 1 juni 2026 om 18:59
Beste Linda,

Onze innige deelneming met het overlijden van je mama.
Laat de mooie herinneringen een bron van troost, hoop en liefde zijn.
Wij wensen je veel sterkte.

Rudi en Marleen
werbrouck Alexis uit Sint-Andriesabdij 8200 Sint-Andries/Brugge schreef op maandag 1 juni 2026 om 18:37
Beste Linda,
Het samenvallen van het overlijden van je moeder met de vooravond van het Pinksterfeest heb je mooi tot uitdrukking gebracht op het rouwbericht.
Voor je jarenlange zorg voor haar blijft ze je ongetwijfeld heel dankbaar.
Mijn innige deelneming en veel sterkte, vooral voor de komende tijd.
p. Alexis
Marie-Christine Vanden Bossche en Jef uit Maarkedal schreef op zondag 31 mei 2026 om 14:23
Beste Linda,
Onze innige deelneming bij dit grote verlies.
We wensen je veel sterkte en hou je vast aan de mooie herinneringen aan je mama.
Helaas kunnen we niet aanwezig zijn op het afscheid van je mama, maar we zullen maandag in gedachten bij je zijn.
Hilde Termote uit Assebroek schreef op zaterdag 30 mei 2026 om 23:00
Beste Linda,

Mijn oprechte medeleven in het verdriet om het verlies van je mama.
Veel sterkte om door te gaan.
Mijn gedachten gaan naar jou en de familie.
Hilde Termote uit Assebroek schreef op zaterdag 30 mei 2026 om 23:00
Beste Linda,

Mijn oprechte medeleven in het verdriet om het verlies van je mama.
Veel sterkte om door te gaan.
Mijn gedachten gaan naar jou en de familie.
Martine Declercq uit Kortrijk schreef op zaterdag 30 mei 2026 om 17:04
Beste Linda,
Innige deelneming bij het overlijden van je lieve mama. Veel sterkte!

Geert en Martine Haspeslagh-Declercq
Monique Bouljon uit Canadaring 74 8310 Assebroek schreef op vrijdag 29 mei 2026 om 18:44
Ik bied aan de achtbare familie mijn oprechte gevoelens van deelneming aan.
Ik ben actief bij het koor Sint Lucas.
Claudine Bousard uit Oudenaarde schreef op vrijdag 29 mei 2026 om 16:24
Onze oprechte deelneming bij het overlijden van uw mama. Veel sterkte gewenst !
Daniel en Claudine Barbé-Bousard.
Marleen Maes uit Brugge assebroek schreef op vrijdag 29 mei 2026 om 16:22
Beste Linda,

Mijn innige deelneming met dit grote verlies.
Ik wens je veel sterkte en hou je vast aan de mooie herinneringen.
Helaas kan ik het afscheid van je mama niet bijwonen maar ik zal maandag in gedachten bij je zijn.

Marleen Maes
Tramstraat 41 bus 0202
Assebroek.
WUYTACK WILLY - DE PAUW NICOLE uit Sint Bernarduswijk 22 B 9220 HAMME (Kastel) schreef op vrijdag 29 mei 2026 om 09:07
Linda,

Onze oprechte deelneming bij het overlijden van je mama.
Mogen goede herinneringen aan haar het verlies verzachten.
Veel sterkte.
Willy en Nicole
Maurits Van Overloop & Martine De Vuyst uit Sint-Amandsberg schreef op donderdag 28 mei 2026 om 16:09
Onze christelijke deelneming en veel sterkte bij het overgaan van Godelieve.
Martine Deneck schreef op donderdag 28 mei 2026 om 13:37
Beste Linda,
Mijn oprecht medeleven bij het heengaan van je lieve mama. Ik hoop dat de vele en mooie herinneringen aan haar je troost brengen.
Martine Deneck
Lanckriet - Dejonghe Jean Pierre en Rita uit Assebroek, Maaike Kerrebroeckstr 1 bus 0201 schreef op donderdag 28 mei 2026 om 09:04
Beste Linda,
Onze christelijke deelneming bij het overlijden van je mama. Ons bidden gaat naar haar en naar jou uit.
Veel sterkte.
Roel Geboers uit Hasselt schreef op woensdag 27 mei 2026 om 10:33
Beste Linda,


Een ouder verliezen, hoe oud deze ook mag zijn, doet pijn. We wensen je veel sterkte en bieden onze meeleven aan. Hopelijk mogen veel mooie herinneringen aan je moeder troost bieden.

Veel sterkte. We bidden voor haar.

Roel (aangesloten lid Broeders van Liefde)
Lucrece Van der Cruyssen uit Baron Ruzettelaan 457. 8310 Assebroek schreef op woensdag 27 mei 2026 om 08:58
Mijn beste vriendin is heengegaan, ik wens haar heel veel geluk Xxx
Lootens Marcel en Trees uit Wannegem-Lede schreef op dinsdag 26 mei 2026 om 20:24
Beste Linda

Je moeder verliezen doet pijn, zelfs al is ze 92 jaar geworden. Daarom bieden we jou onze innige deelneming in je verdriet aan.
Marcel en Trees Lootens

Een moeder sterft niet
ze blijft altijd in de buurt.
Je ziet haar in een spiegel ja
zelfs in een stukje van jezelf
Je voelt haar in de pracht,
dat leven heet.
Ze is je engelbewaarder
Monique Pauwelyn uit Gelukstede 27 9700 Oudenaarde schreef op dinsdag 26 mei 2026 om 19:13
Beste Linda,
Wat een lieve moeder heb je (gehad hier beneden), maar wees gerust, u blijft innig met elkaar verbonden. Ik wens je veel sterkte toe in dit moeilijk moment.
Genegen,
Monique Pauwelyn

Bloemen bestellen?

Dit kan via onderstaand contactformulier. Bekijk hier ons assortiment bloemstukken.

Bloemen bestellen ter nagedachtenis van Godelieve Van Campenhout