18 berichten.
Van Nevel & ongenae
uit
Wantestraat 29
schreef op dinsdag 2 juni 2026
om
11:49
Godelieve
Rust zacht.
Veel sterkte aan de familie.
Godelieve in het wooncentrum hadden we altijd een leuke babbel en je was altijd blij dat je de zaterdag mocht bij ons aan tafel zitten .
Veel gelachen je was een leuke dame.
Conny & Patrick.❤️
Van de Voorde Rudi-De Pauw Marleen
schreef op maandag 1 juni 2026
om
18:59
Beste Linda,
Onze innige deelneming met het overlijden van je mama.
Laat de mooie herinneringen een bron van troost, hoop en liefde zijn.
Wij wensen je veel sterkte.
Rudi en Marleen
werbrouck Alexis
uit
Sint-Andriesabdij 8200 Sint-Andries/Brugge
schreef op maandag 1 juni 2026
om
18:37
Beste Linda,
Het samenvallen van het overlijden van je moeder met de vooravond van het Pinksterfeest heb je mooi tot uitdrukking gebracht op het rouwbericht.
Voor je jarenlange zorg voor haar blijft ze je ongetwijfeld heel dankbaar.
Mijn innige deelneming en veel sterkte, vooral voor de komende tijd.
p. Alexis
Marie-Christine Vanden Bossche en Jef
uit
Maarkedal
schreef op zondag 31 mei 2026
om
14:23
Beste Linda,
Onze innige deelneming bij dit grote verlies.
We wensen je veel sterkte en hou je vast aan de mooie herinneringen aan je mama.
Helaas kunnen we niet aanwezig zijn op het afscheid van je mama, maar we zullen maandag in gedachten bij je zijn.
Hilde Termote
uit
Assebroek
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
23:00
Beste Linda,
Mijn oprechte medeleven in het verdriet om het verlies van je mama.
Veel sterkte om door te gaan.
Mijn gedachten gaan naar jou en de familie.
Hilde Termote
uit
Assebroek
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
23:00
Beste Linda,
Mijn oprechte medeleven in het verdriet om het verlies van je mama.
Veel sterkte om door te gaan.
Mijn gedachten gaan naar jou en de familie.
Martine Declercq
uit
Kortrijk
schreef op zaterdag 30 mei 2026
om
17:04
Beste Linda,
Innige deelneming bij het overlijden van je lieve mama. Veel sterkte!
Geert en Martine Haspeslagh-Declercq
Monique Bouljon
uit
Canadaring 74 8310 Assebroek
schreef op vrijdag 29 mei 2026
om
18:44
Ik bied aan de achtbare familie mijn oprechte gevoelens van deelneming aan.
Ik ben actief bij het koor Sint Lucas.
Claudine Bousard
uit
Oudenaarde
schreef op vrijdag 29 mei 2026
om
16:24
Onze oprechte deelneming bij het overlijden van uw mama. Veel sterkte gewenst !
Daniel en Claudine Barbé-Bousard.
Marleen Maes
uit
Brugge assebroek
schreef op vrijdag 29 mei 2026
om
16:22
Beste Linda,
Mijn innige deelneming met dit grote verlies.
Ik wens je veel sterkte en hou je vast aan de mooie herinneringen.
Helaas kan ik het afscheid van je mama niet bijwonen maar ik zal maandag in gedachten bij je zijn.
Marleen Maes
Tramstraat 41 bus 0202
Assebroek.
WUYTACK WILLY - DE PAUW NICOLE
uit
Sint Bernarduswijk 22 B 9220 HAMME (Kastel)
schreef op vrijdag 29 mei 2026
om
09:07
Linda,
Onze oprechte deelneming bij het overlijden van je mama.
Mogen goede herinneringen aan haar het verlies verzachten.
Veel sterkte.
Willy en Nicole
Maurits Van Overloop & Martine De Vuyst
uit
Sint-Amandsberg
schreef op donderdag 28 mei 2026
om
16:09
Onze christelijke deelneming en veel sterkte bij het overgaan van Godelieve.
Martine Deneck
schreef op donderdag 28 mei 2026
om
13:37
Beste Linda,
Mijn oprecht medeleven bij het heengaan van je lieve mama. Ik hoop dat de vele en mooie herinneringen aan haar je troost brengen.
Martine Deneck
Lanckriet - Dejonghe Jean Pierre en Rita
uit
Assebroek, Maaike Kerrebroeckstr 1 bus 0201
schreef op donderdag 28 mei 2026
om
09:04
Beste Linda,
Onze christelijke deelneming bij het overlijden van je mama. Ons bidden gaat naar haar en naar jou uit.
Veel sterkte.
Roel Geboers
uit
Hasselt
schreef op woensdag 27 mei 2026
om
10:33
Beste Linda,
Een ouder verliezen, hoe oud deze ook mag zijn, doet pijn. We wensen je veel sterkte en bieden onze meeleven aan. Hopelijk mogen veel mooie herinneringen aan je moeder troost bieden.
Veel sterkte. We bidden voor haar.
Roel (aangesloten lid Broeders van Liefde)
Lucrece Van der Cruyssen
uit
Baron Ruzettelaan 457. 8310 Assebroek
schreef op woensdag 27 mei 2026
om
08:58
Mijn beste vriendin is heengegaan, ik wens haar heel veel geluk Xxx
Lootens Marcel en Trees
uit
Wannegem-Lede
schreef op dinsdag 26 mei 2026
om
20:24
Beste Linda
Je moeder verliezen doet pijn, zelfs al is ze 92 jaar geworden. Daarom bieden we jou onze innige deelneming in je verdriet aan.
Marcel en Trees Lootens
Een moeder sterft niet
ze blijft altijd in de buurt.
Je ziet haar in een spiegel ja
zelfs in een stukje van jezelf
Je voelt haar in de pracht,
dat leven heet.
Ze is je engelbewaarder
Monique Pauwelyn
uit
Gelukstede 27 9700 Oudenaarde
schreef op dinsdag 26 mei 2026
om
19:13
Beste Linda,
Wat een lieve moeder heb je (gehad hier beneden), maar wees gerust, u blijft innig met elkaar verbonden. Ik wens je veel sterkte toe in dit moeilijk moment.
Genegen,
Monique Pauwelyn